Вартість послуг з реєстрації різної кількості штрих-кодів наведена в Таблиці №1.

 

 

 

 

 

 Таблиця №1

Найменування  Вартість
   1. Послуги компанії «Інвента» з отримання штрих-кодів, в грн.
1.1  Послуга «Оформлення пакету документів для асоційованого членства (вступ до Асоціації)»  1000,00 грн
1.2 Послуга «Отримання штрих-кодів» (оформлення, подання заявки на отримання штрих-коду, діловодство по ній, отримання штрих-коду):
1.2.1 до 5-ти штрих-кодів одночасно 140 грн. за 1 штрих-код
1.2.2 до 10-ти штрих-кодів одночасно 120 грн. за 1 штрих-код
1.2.3 понад 10-ть штрих-кодів одночасно від 100 грн. за 1 штрих-код
   2. Членські внески в Асоціацію за реєстрацію штрих-кодів, в дол. США*
2.1 Вступний членський внесок  50 дол.
2.2 Річний разовий членський внесок  50 дол.
2.3 Періодичні членські внески за реєстрацію у розрахунку за один штрих-код:  
2.3.1 з 1-го по 100-й штрих-код  7 дол. /1 штрих-код
2.3.2 зі 101-го і більше штрих-кодів  5 дол. /1 штрих-код

*Оплата членських внесків в Асоціацію здійснюється в перерахунку на гривні по курсу НБУ на момент оплати.

 

В результаті надання послуги з реєстрації штрих-кодів Ви отримаєте

  • Ваш екземпляр Договору про асоційоване членство в Асоціації Товарної Нумерації України ДжіЕс1 Україна та участь у всесвітній системі товарної нумерації GS1.
  • Додаткові угоди до Договору про асоційоване членство.
  • Свідоцтво про присвоєння Приставки GS1 у всесвітній системі GS1.
  • Свідоцтво про присвоєння Глобального номера розміщення у всесвітній системі GS1.
  • Свідоцтво(а) про присвоєння товарної позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 (Свідоцтво(а) на штрих-код).

При подальшій реєстрації додаткових штрих-кодів необхідно буде оплатити тільки членські внески (п. 2.3 Таблиці № 1) до Асоціації за отримання штрих-кодів та вартість послуг компанії «Інвента» (п. 1.2 Таблиці № 1).

 

Для реєстрації штрих-кодів на ФО-П необхідно надати:

1) Копію Виписки (Свідоцтва) з ЄДРПОУ про реєстрацію ФО-П.

2) Дані Заявника:

  • банківські реквізити (номер поточного рахунку (п/р), в якому банку відкритий рахунок, МФО);
  • поштова адреса, якщо вона відрізняється від юридичної. Всі оригінали документів від Асоціації будуть приходити на цю адресу;
  • контактний телефон;
  • контактний е-mail.

3) Інформацію про товари, яка повинна містити такі дані:

  • найменування товару та торгова марка (у випадку відсутності торгової марки ми можемо її зареєструвати);
  • нормативно-технічний документ (ГОСТ, ТУ та ін.), якщо передбачений;
  • упаковка (вид, матеріал, кількість товару (маса нетто, місткість і т.п.) та ін.);
  • опис (споживчі характеристики, склад, зовнішній вигляд, характерні властивості та т.п.).

Звертаємо Вашу увагу, що опис залежить від виду товарної позиції та може мати свої особливості.


Дивіться також матеріали на цю тему:


На печать